top of page

Platba a reklamace

Duškovic ubytování

Srní 195, 341 92 Srní, okr. Klatovy

I. Cena Ubytovacích služeb a platební podmínky

1.1. Cena Ubytovacích služeb je specifikována v Ceníku Provozovatele.

1.2. Cena Ubytovacích služeb zahrnuje: ložní povlečení, ručníky, závěrečný úklid, běžná spotřeba elektrické energie a vody, základní hygienické potřeby.

1.3 Cena nezahrnuje poplatek OÚ ve výši 20 Kč/den/osoba starší 18 let. Tento poplatek bude uhrazen v hotovosti Provozovateli při nástupu pobytu dle počtu Klientů.

1.4. Záloha na cenu Ubytovacích služeb je hrazena způsobem a ve lhůtě dle odst. 4.2. VOP a v případě uzavření Smlouvy tvoří první část ceny Ubytovacích služeb. Druhou část ceny Ubytovacích služeb se Objednatel zavazuje uhradit Provozovateli bezhotovostně tak, aby platba byla nejpozději v den zahájení ubytování připsána na účet Provozovatele nebo v hotovosti v den zahájení ubytování. V případě, že druhá část ceny není ve lhůtě specifikované v tomto odstavci uhrazena, je Provozovatel oprávněn Klientovi Ubytovací služby neposkytnout a Objednatel se zavazuje uhradit storno poplatek ve výši specifikované v odst. 7.5. VOP.

1.5. Provozovatel je oprávněn požadovat při příjezdu (nebo i v průběhu ubytování) po Objednateli úhradu (složení) kauce ve výši 5.000 Kč k zajištění nároku Provozovatele na náhradu případné škody nebo její části způsobené Klientem v průběhu ubytování. V případě, že Klient nezpůsobí v průběhu ubytování Provozovateli škodu, je Provozovatel povinen Objednateli kauci při ukončení pobytu vrátit, a to stejným způsobem, jako byla složena (v případě bezhotovostní úhrady do 5 pracovních dní na účet, ze kterého byla složena). V případě zanechání Ubytovacího zařízením v silně znečištěném stavu se z kauce odečte poplatek ve výši 1.000 Kč za úklid. V případě, že Klient způsobí Provozovateli v průběhu ubytování škodu, je Provozovatel oprávněn započítat svůj nárok na náhradu škody nebo její části proti nároku Objednatele na vrácení kauce. Převyšuje-li výše škody uhrazenou kauci, je Objednatel povinen uhradit Provozovateli na základě faktury Provozovatele nedoplatek škody. V případě, že kauce není v lhůtě specifikované v tomto odstavci uhrazena, je Provozovatel oprávněn Klientovi Ubytovací služby neposkytnout a Objednatel se zavazuje uhradit storno poplatek ve výši specifikované v odst. 7.5. VOP. Objednatel je povinen uhradit Provozovateli způsobenou škodu i v případě, že Provozovatel nevyužije svého práva na úhradu (složení) kauce. Škoda se hradí na základě faktury Provozovatele.

II. Storno podmínky

2.1. Objednatel je oprávněn Ubytovací služby před zahájením ubytování zrušit, písemnou formou prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu Provozovatele info@duskovic-ubytovani.cz.

2.2. Výše Storno poplatku činí 0 Kč v případě, že je pobyt zrušen více jak 30 dní před zahájením ubytování.

2.3. Výše Storno poplatku činí 50 % ze složené zálohy při zrušení ubytování v době od 30. do 22. dne před jeho počátkem.

2.4. Výše Storno poplatku činí 100 % ze složené zálohy  při zrušení ubytování v době od 21. do 1. dne před jeho počátkem, nebo v případě, že nedojde k nástupu k pobytu.

2.5. Provozovatel započte svoji pohledávku na úhradu storno poplatku na pohledávku Objednatele na vrácení uhrazené zálohy (první části ceny Ubytovacích služeb). Případný přeplatek Provozovatel vrátí bezhotovostním převodem na účet, ze kterého byla záloha uhrazena.

2.6. V případě, že Objednatel odebere Ubytovací služby v rozsahu, který je omezenější než rozsah sjednaných Ubytovacích služeb (např. kratší doba ubytování), Provozovatel rozdíl Objednateli nevrací.

 

III Reklamace Ubytovacích služeb

3.1. Ve smyslu ustanovení zákona týkajících se práva z vad může mít Ubytovací služba vadu, jestliže neodpovídá Smlouvě, potažmo popisu Ubytovacích služeb na webových stránkách www.duskovic-ubytovani.cz.

3.2. Výpadek elektrické energie nepředstavuje vadu Ubytovacích služeb.

3.3. Objednatel má právo reklamovat vadu Ubytovací služby bez zbytečného odkladu poté, co je zjistil, nejpozději však do 3 dnů ode dne ukončení ubytování.

3.4. Objednatel má právo na odstranění vady (pouze v případě jejího uplatnění v průběhu Ubytovacích služeb) nebo slevu z ceny Ubytovacích služeb.

 

IV. Ukončení Smlouvy

4.1. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Objednatelem může být předčasně ukončen dohodou stran, odstoupením od smlouvy či výpovědí.

4.2. Objednatel nemůže v souladu s ust. § 1837 písm. j) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, od smlouvy odstoupit, nicméně je oprávněn odstoupit pro podstatné porušení smlouvy ze strany Provozovatele dle odst. 8.1. a/nebo 8.2. VOP.

4.3. Provozovatel je oprávněn smlouvu vypovědět v případě, že Objednatel nebo Klient porušuje svoje povinnosti dle Smlouvy a/nebo VOP, i přes výstrahu porušuje hrubě své povinnosti, anebo dobré mravy, ubytuje nenahlášenou osobu, a/nebo v případě, že Objednatel neuhradí druhou část ceny Ubytovacích služeb dle odst. 6.3. a/nebo kauci dle odst. 6.4. VOP. Provozovatel má právo na paušální náhradu škody vzniklé předčasným ukončením Smlouvy ve výši odpovídající 100 % ceny neodebraných Ubytovacích služeb (m.j. ust. 7.7 VOP).

10.4. Objednatel může smlouvu vypovědět před uplynutím sjednané doby. V takovém případě má Provozovatel právo dle odst. 7.7 VOP.

 

V Srní dne 28.7.2023

bottom of page